Main menu
NC750X

Η NC700X παρουσιάστηκε πριν από δύο χρόνια σαν ένα εντελώς νέο μοντέλο και μέρος μιας πλατφόρμας τριών μοτοσυκλετών. Ενσαρκώνοντας τη φιλοσοφία FunCrossoverCommuter της Honda σαν μία μοτοσυκλέτα μικτής, καθημερινής χρήσης με φρέσκιες ιδέες και νέες τεχνολογίες, η NC700X έγινε αγαπητή για τα πολλά ταλέντα της.

Για το 2014 η Honda πρόσθεσε στην γκάμα της την NC750X, μία μοτοσυκλέτα που σχεδιάστηκε για να προσφέρει ακόμη περισσότερα στους λάτρεις του αρχικού μοντέλου και τίποτα λιγότερο.

Ο μεγαλύτερος κινητήρας των 745 κ.εκ. χαρίζει στην NC750X μεγαλύτερη ισχύ και ροπή σε όλο το φάσμα περιστροφής και γεμίζει με περηφάνια τον ιδιοκτήτη της, αναβάτη μιας κανονικής "750άρας".

Η κλιμάκωση των σχέσεων είναι πιο μακριά, όμως η επιτάχυνση και η τελική ταχύτητα έχουν βελτιωθεί, ενώ η προσθήκη διπλών αντικραδασμικών αξόνων και μιας νέας εξάτμισης εξασφαλίζουν πιο ομαλή λειτουργία του κινητήρα αλλά και πιο χαρακτηριστική αίσθηση.

Περισσότερες πληροφορίες στα όργανα, ρυθμιζόμενη μανέτα φρένων, δικάναλοABS, νέο υλικό επένδυσης της σέλας και νέα ελαστικά συνοψίζουν τις αναβαθμίσεις για το 2014. Παραμένοντας προσιτή στην αγορά και τη χρήση της, η NC750X – που συνεχίζει να κατασκευάζεται στην Ιαπωνία - προσφέρει υψηλή ποιότητα κατασκευής, ενώ προαιρετικά διατίθεται με το μοναδικό, εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT της Honda. Το DCT έχει βελτιώσεις στο λογισμικό του και προσφέρει μια ακόμη πιο 'διαισθητική' εμπειρία οδήγησης.

Τα τελευταία δύο χρόνια η NC700X έχει αποδείξει ότι είναι μία μοναδική, ασυναγώνιστη πρόταση σε δύο τροχούς. Και η NC750X είναι ακόμη καλύτερη.

Κινητήρας Υγρόψυκτος, 4χρονος, 2κύλινδρος σε σειρά με 1 ΕΕΚ  και 8 βαλβίδες
Κυβισμός 745 κ.εκ.
Μέγιστη Ισχύς 54 HP @ 6.250rpm (95/1/EC)
Μέγιστη Ροπή 68Nm @ 4.750rpm (95/1/EC)
Ταχύτητες MT: Μηχανικό 6 σχέσεων
DCT: 6 σχέσεων  με διπλό συμπλέκτη
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός PGM-FI
Βάρος MT: 219 κιλά, DCT: 229 κιλά
Φρένα Ε: Μονός δίσκος - 320 χλστ. με 2πίστονη δαγκάνα
Π: Μονός δίσκος 240 χλστ. με μονοπίστονη δαγκάνα
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) 2210x 840x 1285 χλστ.
Ύψος σέλας 830 χλστ
Απόσταση από το έδαφος 165 χλστ (ελάχιστη)
Ρεζερβουάρ 14,1 λίτρα
Μέση κατανάλωση 3,5 lt/100km
Ανάρτηση E: Τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ. με διαδρομή 153,5 χλστ.
Π: Μονό αμορτισέρ, ψαλίδι Pro-Link με διαδρομή 150 χλστ.
Ελαστικά Ε: 120/70-ZR17M/C (58W)
Π: 160/60-ZR17M/C (69W)
Εγγύηση 2 έτη *Βάρος γεμάτης μοτοσυκλέτας (καύσιμα, λιπαντικά, υγρά φρένων)
Τελευταία τροποποίηση στιςΚυριακή, 25 Ιανουαρίου 2015 16:41
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « CB500F PCX150 »
επιστροφή στην κορυφή