Main menu
CBR300

ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ

Μία αυθεντική σπορ, ελαφριά μοτοσυκλέτα μπορεί να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερες συγκινήσεις καθώς επιτρέπει την πλήρη εκμετάλλευση και απόλαυση της αποδιδόμενης ισχύος. Για λιγότερο έμπειρους αναβάτες, αποτελεί την ιδανική πλατφόρμα βελτίωσης των οδηγικών ικανοτήτων τους, ενώ είναι και πιο οικονομική από κάθε άποψη – τιμή αγοράς & πάγιο κόστος κατοχής, συντήρηση, καύσιμα και ελαστικά – συγκρινόμενη με ισχυρότερες σπορ μοτοσυκλέτες. 

Η CBR250R που παρουσιάστηκε το 2011 αποτέλεσε το ιδανικό entry μοντέλο στη γκάμα Super Sport CBR της Honda. Οι συμπαγείς διαστάσεις, ο μονοκύλινδρος κινητήρας, εμφάνιση εμπνευσμένη από τις μεγαλύτερες CBR καθώς και η παραδοσιακά υψηλή ποιότητα κατασκευής Honda, της χάρισαν εξέχουσα θέση στην οικογένεια Super Sport της Honda.
 
Για το 2014 οι μηχανικοί της Honda επέστρεψαν στο σχεδιαστήριο και δημιούργησαν τη νέα CBR300R.
Η εξέλιξη της CBR300R κινήθηκε προς δύο κατευθύνσεις: την επίτευξη μεγαλύτερης ροπής και ισχύος και τη διαμόρφωση μιας ισχυρότερης ταυτότητας CBR, με πιο έντονες οπτικές ομοιότητες με τις μεγαλύτερες αδερφές, δίνοντας μία πιο μεστή γεύση στο όνομα CBR.

Πρώτον, ο υδρόψυκτος κινητήρας έχει τώρα χωρητικότητα 286 κ.εκ. χάρη στην αύξηση της διαδρομής του εμβόλου. Η μοτοσυκλέτα έχει βελτιωθεί περαιτέρω για καλύτερη εκμετάλλευση της αυξημένης ισχύος και ροπής αλλά και εξισορρόπηση των κραδασμών που συνεπάγεται ο μεγαλύτερος κυβισμός. Η δουλειά των μηχανικών επικεντρώθηκε στην απόκριση του γκαζιού και την απόδοση της ισχύος, ενώ η νέα εξάτμιση σε στυλ CBR500R δεν συνιστά μόνο αισθητική αλλά και λειτουργική αναβάθμιση. Η CBR1000RR ενέπνευσε το σχεδιασμό της CBR300R. Οι διπλοί προβολείς αντιγράφουν εκείνους της μεγάλης CBR ενώ το επιθετικό σχήμα του φέρινγκ, του ρεζερβουάρ και της σέλας είναι αναμφίβολα CBR στυλ. Το κάτω μέρος του φέρινγκ είναι ομοιόμορφα βαμμένο προσδίδοντας αίσθηση κύρους στο σύνολο.

Κινητήρας 4χρονος, μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος με 1ΕΕΚ και 4 βαλβίδες
Κυβισμός 286 κ.εκ.
Μέγιστη Ισχύς 22,7 kW @ 8.500 σ.α.λ.
Μέγιστη Ροπή 27,0 Nm @ 7.250 σ.α.λ.
Ταχύτητες 6τάχυτο μηχανικό
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός Ψεκασμός PGM-FI
Βάρος* 164 κιλά
Φρένα E: ABS-Μονός δίσκος 296 χλστ. με διπίστονη δαγκάνα
Π: ABS-Μονός δίσκος 220 χλστ. με μονοπίστονη δαγκάνα
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) 2.035 x 720 x 1.120 χλστ.
Ύψος σέλας 785 χλστ.
Απόσταση από το έδαφος 145 χλστ.
Ρεζερβουάρ 13 λίτρα
Μέση κατανάλωση 30,2 χλμ./λίτρο (μέτρηση WMTC)
Ανάρτηση Ε: Τηλεσκοπικό πιρούνι 37 χλστ. με διαδρομή 130 χλστ.
Π: Μονό αμορτισέρ με ψαλίδι Pro-Link - διαδρομής 107 χλστ.
Ελαστικά E: 110/70-17
Π: 140/70-17
Εγγύηση 2 έτη

*Βάρος γεμάτης μοτοσυκλέτας (καύσιμα, λιπαντικά, υγρά φρένων)
Όλες οι προδιαγραφές είναι προσωρινές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση
** Παρακαλούμε σημειώστε ότι οι τιμές που διατίθενται συνιστούν αποτελέσματα δοκιμών της Honda σε τυποποιημένες συνθήκες, όπως προβλέπονται από την WMTC. Οι δοκιμές πραγματοποιούνται σε κυλιόμενο διάδρομο, χρησιμοποιώντας τη βασική έκδοση της μοτοσικλέτας με έναν μόνο αναβάτη και χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό. Η πραγματική κατανάλωση καυσίμου μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, τη συντήρηση της μοτοσικλέτας, τις καιρικές και οδικές συνθήκες, την πίεση των ελαστικών, την τοποθέτηση πρόσθετων αξεσουάρ, τη φόρτωση, το βάρος αναβάτη και συνεπιβάτη και άλλους παράγοντες.

Τελευταία τροποποίηση στιςΚυριακή, 25 Ιανουαρίου 2015 16:01
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « CBR500 CBF125 »
επιστροφή στην κορυφή